Peter en Claudia

Foto’s:
670

Over ons

Wij zijn Peter en Claudia Brasser, 67 en 64 jaar.

Peter heeft in 2003 Koninklijke Marine verlaten, daarna nog tot 1 augustus van dit jaar als taxichauffeur gewerkt. Hoofdzakelijk zorgvervoer.

Claudia heeft een pedicurepraktijk en werkt als medisch pedicure.

Wij zijn erg reislustig, maar wel binnen Europa. Vroeger op de motor heel wat vakanties in een klein tentje.

Toen er kinderen kwamen werd de tent steeds groter, tot een vouwwagen en daarna caravan.

We doen sinds een jaar of 4 aan geocaching. Al onze tegenwoordige vakanties houden wij ons daar ook mee bezig.(geocaching is een werelwijd spel wat je doet met behulp van een GPS, hierdoor kom je op de mooiste plekken)

Over onze reis

Ons doel voor deze reis is om een mooie route te gaan rijden in Roemenië en daar natuurlijk ook de nodige caches te vinden. De route heet Transfagarasan.

Bezochte landen

Wij hebben 11 landen (5%) bezocht:

Albanië, België, Denemarken, Duitsland, Hongarije, Kroatië, Montenegro, Nederland, Oostenrijk, Roemenië, Slovenië.